منوچهر حبیبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به افتتاح 2 واحد تولیدی شامل پایا پلمیر و پیرایه چوب ایرانیان در جریان دومین سفر رئیس جمهوری به استان قزوین در شهرستان تاکستان،افزود: برخی رسانه های دلواپس در فضای مجازی مدعی شده اند که این واحدهای تولیدی 2 سال پیش افتتاح شده اند، در حالی که چنین چیزی صحت ندارد و از اساس دروغ است.
وی با بیان اینکه این 2 طرح روز گذشته برای نخستین بار با حضور رئیس جمهوری در استان قزوین افتتاح و بهره برداری شدند، اظهار کرد: باید گوشزد کرد که رویه دولت و مدیران آن هرگز اجازه افتتاح مجدد یک طرح را نخواهد داد.
این مسئول با بیان اینکه صداقت و شفافیت رویه مدیران دولت تدبیر و امید است،افزود: بهره برداری از یک واحد در 2زمان مختلف نه صحت دارد و نه کاری منطقی و اخلاقی است چرا که معتقدیم همگی باید در پیشگاه مردم که بهترین داور هستند، مورد قضاوت قرار گیریم.
معاون اقتصادی استاندار قزوین همچنین گفت: اگر منتقدان اسنادی مبنی بر افتتاح این 2 طرح پیش از بهره برداری در جریان سفر رئیس جمهوری به استان قزوین آنرا ارایه نمایند تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد.
وی در پایان از رسانه هایی که اقدام به انتشار چنین مطالب کذبی کرده اند درخواست کرد تا خدا را برکارهای خود ناظر بدانند و پایبند به اخلاق باشند و به جای پرداختن به امور غیرواقعی و کذب، در آستانه انتخابات برای افزایش مشارکت مردم تلاش کنند.
برخی از رسانه های مجازی امروز دوشنبه با انتشار تصویری از افتتاح طرح های تولیدی در شهرستان تاکستان با حضور رئیس جمهوری که در روز گذشته انجام شده بود، مدعی شدند که این طرح ها 2 سال پیش مورد بهره برداری قرار گرفته بود.
مالک واحدهای تولیدی یاد شده نیز در گفت و گو با ایرنا ضمن تکذیب شایعات یاد شده، تاکید کرده که این واحدها برای نخستین بار افتتاح شده اند که جزئیات آن توسط خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین منتشر خواهد شد.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی** انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.