به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، منوچهر حبیبی عصر امروز در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه تولیدات و توانمندی‌های دانش‌بنیان استان قزوین که با حضور مسئولین استانی و کشوری برگزاری شد، اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 29 واحد دانش‌بنیان در استان قزوین با جدیت در حال فعالیت هستند.

وی بیان کرد: این واحدهای دانش‌بنیان امروز بیش از 50 نوع محصولات متنوع تولید می‌کنند و سال گذشته توانستند بیش از 7 میلیون دلار صادرات داشته باشند.

معاون اقتصادی استانداری قزوین بیان کرد: امروزه همه دنیا به اهمیت استفاده از این واحدها پی برده‌اند و ما معتقدیم استفاده از واحدهای دانش‌بنیان نگاه ویژه و عملی به اقتصاد مقاومتی است.

حبیبی بیان کرد: شرکت‌های دانش بنیان با پشتوانه پژوهش و تحقیقات تخصصی علمی وارد عرصه فعالیت می‌شوند از این رو موفقیت و آینده شغلی آن‌ها تا حد زیادی تضمین شده است و از ریسک‌های سرمایه‌گذاری‌های امروز در کشور محسوب نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در استان قزوین که شهری دانشگاهی است می‌تواند ظرفیت ایجاد اشتغال اقشار تحصیلکرده و تولید محصولات تخصصی و با کیفیت بالا را ایجاد کند.

معاون اقتصادی استانداری قزوین با ابراز رضایت از روند فعالیت این واحدهای دانش‌بنیان در قزوین بیان کرد: نمایشگاه توانمندی‌ها و تولیدات دانش‌بنیان استان قزوین تذکر و یادآوری دوباره این صنایع موفق برای مردم و مسئولین است.

حبیبی افزود: حمایت از این واحدهای دانش‌بنیان به طور جدی در دستور کار قرار گرفته اما بازدید مردم و مسئولان از این نمایشگاه یادآوری دوباره این توانمندی‌هادر استان قزوین است.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه بیانگر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان قزوین در بخش تولیدات دانش‌بنیان است و می‌تواند سبب ارائه طرح‌‌های حمایتی ویژه از سوی مسئولین ودولت برای فعالین در این عرصه باشد.

معاون امور اقتصادی استانداری قزوین همچنین با اشاره به لزوم افزایش این واحدهای دانش‌بنیان در استان عنوان کرد: واحدهای دانش‌بنیان در حوزه کشاورزی و اقتصاد می‌تواند جهشی عظیم در افزایش کیفیت و کمیت این تولیدات در استان ایجاد کند و از این رو طرح‌های حمایتی ویژه‌ای از این فعالین در صنایع و واحدهای دانش‌بنیان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 620221
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.