حسین احسانی فاخر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دوره از مسابقات یک روزه که جمعه شب به پایان رسید، سوارکاران در رده های تشویقی، مبتدی، نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان با یکدیگر به رقابت پرداختند.
این مسئول ورزشی اضافه کرد: 35 سوارکار از استان های قزوین،زنجان و البرز در این دوره از رقابت ها حضور داشتند.
وی به نفرات برتر این رقابت ها نیز اشاره کرد و گفت: در رده تشویقی این مسابقات محمدرضا محمودی، مهرداد زاهدیان، رضا شعاعی، ملیکا عبدالغفاری، علی میزبانی، علی محمد قنبری و محمدحسین ژاله به شکل بی خطا مسیر مسابقه را طی کردند و شایسته تقدیر شناخته شدند.
احسانی فاخر اضافه کرد: در رده مبتدی این رقابت ها نیز کمیل جوادیان، علی میزبانی، هلیا کنکانی، جواد ژاله، پویان محمدی نژاد و محمد معروفی مسیر مسابقه را بی خطا طی کردند.
وی ادامه داد: در رده نونهالان این مسابقات نیز هلیا کنکانی با اسب چیلی از باشگاه المپیک زنجان، سورن احسانی فاخر با اسب فیدs از باشگاه مهرآریا و حنانه جوادیان با اسب نیکا از باشگاه جوادیان زنجان و در رده نوجوانان، پرنیان خضرحیدری با اسب ولوتو B از باشگاه اسپریس، سارا عقیلی با اسب توسن از باشگاه البرز و محمدحسین ژاله با اسب بیگرد از باشگاه ژاله به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.
وی در پایان به نفرات برتر رده بزرگسالان این رقابت ها نیز اشاره کرد و افزود: محمدحسین ژاله با اسب ادلون از باشگاه ژاله، پویا رجبی با اسب فید S از باشگاه مهرآریا و امیر زاهدی با اسب نیکا از باشگاه جوادیان زنجان رتبه اول تا سوم این رده سنی مسابقات را به خود اختصاص دادند.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.