به گزارش روز پنجشنبه ایرنا،فریدون همتی در آخرین نشست کارگروه های اشتغال،تسهیل و رفع موانع تولید،کارگروه سرمایه گذاری و توسعه صادرات استان در سال 95 که به شکل مشترک برگزار شد،افزود: از خدمات ارائه شده توسط دستگاه های اجرایی و بانک های عامل در توسعه صادرات،ایجاد اشتغال،اجرای مصوبه های دولت و ساماندهی و احیای واحدهای تولیدی رضایت کامل دارم و اگر در جلسات گاهی اوقات با تندی با مدیر دستگاهی برخورد کرده ام، برای سرعت در پیشرفت کارها و خدمت به مردم بوده است.
وی خاطرنشان کرد: با تلاش مدیران و همت بخش خصوصی اهداف اقتصادی تعیین شده برای امسال در استان به طور کامل محقق شد.
همتی افزود: احیا و ساماندهی وضعیت یک هزار و 100 واحد تولیدی با هدف رونق تولید از کارهای مهم امسال در حوزه اقتصاد استان بود که به ایجاد شغل های جدید نیز کمک قابل توجهی کرد.
وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای حل مشکل واحدهای تولیدی استان در سال جاری، اضافه کرد: امروز به جز چند واحد تولیدی که از 10 سال قبل با مشکل جدی در تولید مواجه شده بودند، هیچ بنگاه تولیدی دیگری با بحران جدی مواجه نیستند.
وی در پایان با اشاره به حمایت های دولت از بخش تولید، گفت: اگر دولت تدبیر و امید مصوبه لازم را برای حمایت از واحدهای تولیدی در معرض خطر ابلاغ نمی کرد اکنون ما با 500 واحد تعطیل و هزاران نیروی بیکار شده در استان مواجه بودیم.
در پایان این نشست،از مدیران بانک ها و دستگاه های اقتصادی استان توسط استاندار قزوین با ارایه لوح تقدیر تجلیل شد.
ایجاد 21 هزار شغل جدید،افزایش صادرات کالا از 350 میلیون دلار در سال قبل به 630 میلیون دلار، اعطای تسهیلات رونق تولید به یک هزار و 50 واحد صنعتی و کشاورزی و جذب 450 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی از مهم ترین رویدادهای اقتصادی استان قزوین در سال 95 بوده است.
6101* 3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده:رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.