به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ، علیرضا مهرعلیان، در نشست هماهنگی اجرای گام دوم مبارزه با کرونا گفت: با فاصله گذاری هوشمند و اجتماعی، طرح هر صنف، یک پایگاه سلامت، با هدف افزایش آگاهی اصناف و مردم، توسط بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان قزوین و باهمکاری دانشجویان رشته های بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای دانشکده بهداشت قزوین اجرا می شود.

وی بابیان اینکه در گام دوم مبارزه با کرونا با بازگشایی بیشتر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، شدیدتر شدن بازرسی کلیه صنوف فعال، لازم است، افزود: با پیش بینی موج دوم این بیماری در پاییز و کشف واکسن و داروی مناسب، به ناچار، فعالان اقتصادی، به صورت عادی، فعالیت های خود را ادامه خواهند داد که این موضوع، نگرانی های حوزه سلامت را در این شرایط، دو چندان کرده است.

دکتر رزاق محمودی، رئیس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قزوین نیز گفت : بسیار خوشایند است که دید علمی و کمک از اساتید فن و اعضای هیأت علمی در پیشگیری از بیماری کرونا مد نظر قرار گرفته است. وی ادامه داد که با اجرای طرح هر صنف، یک پایگاه سلامت و ارتقای آموزش و افزایش سواد سلامت مردم، گامی مهم در زمینه پیشگیری برداشته خواهد شد و البته فرهنگ های متفاوت در صنوف، سختی کار را دو چندان خواهد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.