حکمت الله هاشمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دنبال اطلاع مدیریت بحران استانداری به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان مبنی بر بارش‌های شدید در چند ساعت گذشته و آبگرفتگی منازل مسکونی در سطح شهر درخواست تیم‌های تخصصی سیلاب جهت تخلیه آب از منازل مسکونی و امداد رسانی به افراد حادثه دیده اعلام گردید.

وی اضافه کرد: بلافاصله ۲ تیم واکنش سریع از مرکز استان و یک تیم از جمعیت هلال احمر شهرستان قزوین به مناطق حادثه دیده اعزام شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان بیان داشت: تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان موفق به تخلیه آب از ۱۸ باب منزل مسکونی با استفاده از چهار دستگاه موتور پمپ و لجن کش در خیابان‌های حیدری، مجاهد و  بازار مرکزی شهر قزوین شدند.

هاشمی افزود: در این منازل ۳۵ خانوار شامل ۱۰۲ نفر از همشهریان سکونت داشتند که تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر موفق به امدادرسانی به آنها شدند.

وی ادامه داد: در این عملیات یک دستگاه آمبولانس، سه دستگاه خودروی کمکدار و ۱۲ نفر از امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر شرکت داشتند که خوشبختانه در کوتاهترین زمان ممکن موفق به ارایه خدمات به آسیب دیدگان شدند.

بارندگی‌های گسترده شب گذشته در قزوین موجب آبگرفتگی معابر عمومی و خیابان‌ها و واحدهای مسکونی شهر شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.