فاطمه محمد بیگی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دنبال فراخوان رهبر معظم انقلاب برای برگزاری رزمایش گسترده کمک به فقرا، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین، آمادگی خود را برای حضور پررنگ در این رزمایش اعلام کرد.

وی با یادآوری بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت ایجاد رزمایش گسترده مواسات در ماه مبارک رمضان برای یاری رساندن به افراد کم بضاعت، اظهار داشت: در این راستا همکاران اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان برای اختصاص داوطلبانه یک یا چند روز از حقوق خود به این امر خداپسندانه پیشقدم شدند.

محمدبیگی با اشاره به تاکید ولی امر مسلمین درخصوص ایجاد پویش گسترده برای همدلی و کمک مومنانه به مستمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا خاطرنشان کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان که ماه از خودگذشتگی و بازنگری معنوی است، به همین منظور مصمم هستیم حداکثر مشارکت لازم را در این امر خیر داشته باشیم و غم و اندوه ناشی از این ویروس منحوس را با خاطره خوش همدلی و همیاری به دیگران جبران کنیم.

وی همدلی و کمک به نیازمندان را در جامعه اسلامی امری مهم برشمرد و گفت: در این روزها آنچه ماندگار است خلق صحنه‌های خیرخواهانه و نیک اندیشانه توسط خیران و نیروهای مردمی است که باید قدردان روحیه و انگیزه بالای آنها در این زمینه بود.

کتابخانه‌های عمومی استان قزوین دارای ۱۱۶ نفر کارمند و ۶۱ کتابخانه نهادی و مشارکتی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.