بهمن رفیعی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سال گذشته از طریق صندوق قرض‌الحسنه شاهد در مجموع ۲۶۶ میلیارد و ۴۵۶ میلیون ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت شد.

وی با اشاره به عضویت پنج هزار و ۵۰۰ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران استان در صندوق قرض‌الحسنه شاهد، اظهار داشت: وام قرض‌الحسنه صندوق شاهد به والدین، همسران و فرزندان شهدا، جانبازان، حقوق‌بگیر بنیاد و همسران جانباز متوفی حقوق‌بگیر از بنیاد پرداخت می‌شود.

این مسوول، مدت بازپرداخت وام قرض‌الحسنه شاهد را سه‌ سال عنوان و تاکید کرد: ایثارگران می‌توانند در صورت باقی ماندن یک سوم بدهی دوباره از صندوق وام دریافت کنند و این ظرفیت از طریق پیامک به اعضا اطلاع رسانی می‌شود.

به گفته رفیعی، پرداخت وام به اعضای صندوق شاهد شرایط خاصی لازم ندارد و افرادی که عضو این صندوق باشند به راحتی می‌توانند وام دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه هر ساله میزان پرداخت وام به اعضای صندوق شاهد ۲۰ درصد افزایش می‌یابد، تصریح کرد: سال گذشته میزان وام پرداختی به والدین شهدا ۱۰۰ میلیون ریال بود که امسال به ۱۲۰ میلیون ریال افزایش یافته است.

رییس صندوق قرض‌الحسنه شاهد قزوین، صاحبان اصلی این صندوق را خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دانست و گفت: امسال پرداخت وام براساس سال‌های گذشته انجام می‌شود و تمام تلاش‌های صورت گرفته در این مجموعه برای خدمات‌رسانی بهتر به این افراد و افزایش رضایت‌مندی آنها است.

استان قزوین دارای سه هزار شهید و هفت هزار جانباز است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.