قدرت‌الله مهدیخانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: با توجه به وضعیت بحرانی که این روزها مردم کشور ما را با شیوع بیماری کووید ۱۹ روبرو ساخته خوشبختانه و با تمهیدات از پیش صورت گرفته، افزایش سقف میزان برداشت وجه از دستگاه‌های خودپرداز در دستور کار جدی بانک‌ها قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این روزها در مقابل برخی از بانک‌های استان قزوین شاهد ایجاد صف هستیم و مسوولان بانک‌ها نیز به نوبت برخی افراد را به داخل شعب راه می‌دهند، افزود: این کار تنها به خاطر حفظ سلامت جان شهروندان و کارکنان صورت می‌گیرد اما باید مردم نیز در این راه همکاری لازم را داشته باشند و از مراجعه حضوری جهت انجام امور پیش پا افتاده و ساده به بانک‌ها خودداری کنند.

به گفته این مسوول بحران، اواخر وقت اداری امروز با رایزنی مقام عالی استان با مرکز، وضعیت ادامه فعالیت شعب بانک‌های عامل استان مشخص و بعد از آن نیز اطلاع رسانی لازم صورت می‌پذیرد.

مهدیخانی با اشاره به اینکه امروزه بیش از ۹۰ درصد از تراکنش‌های بانکی را می‌توان به صورت غیرحضوری انجام داد، اظهار داشت: وجود این مساله خود بیانگر آن است که شهروندان می‌توانند علاوه بر آنکه بیشتر وقت خود را در منزل بگذرانند، این کار باعث حفظ سلامت آنان و خانواده‌هایشان نیز می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.