محمدحسین اسماعیلی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این راستا هفتمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی به دنبال بسترسازی برای تولید آثار فاخر دینی با محتوی مذهبی ویژه همه اقشار جامعه در فضای مجازی است.
وی با بیان اینکه فضای مجازی می‌تواند هم فرصت و هم تهدید به شمار آید، افزود: برای تولید محتوای مناسب و متناسب با معیارهای دینی، اخلاقی و فرهنگی می‌توان از تمام این ظرفیت‌ها بهره برد.
وی اظهار داشت: با توجه به گستردگی و اثرگذاری زیاد فضای مجازی و اینکه در کوتاه‌ترین زمان بیشترین تأثیرگذاری را خواهد داشت باید توجه و اهتمام بیشتری نسبت به آن داشت.
اسماعیلی ادامه داد: امروزه استفاده از تمام ظرفیت فضای مجازی را شاهد نیستیم و باید با برنامه ریزی برای تولید محتوا با ارزش‌های اسلامی در این فضا اقدام کنیم.
این مسئول گفت: ظرفیت تولید محتوای دینی و مذهبی در فضای مجازی هم اکنون مورد توجه فعالان فرهنگی قرار گرفته است و هم اکنون افراد زیادی رغبت به حضور در این فضا دارند.
اسماعیلی با اشاره به هفتمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال رضوی، تصریح کرد: این جشنواره، فرصت مناسبی برای توجه به تولیدات محتوی مذهبی است و شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را با موضوعات اجتماعی، ارزش‌های اخلاقی، حاکمیتی و زیارت امام رضا (ع) در قالب‌های مختلف شامل عکس، عکس نوشته، گرافیک و اینفوگرافی، ویدئو و نماهنگ، پویانمایی و موشن‌گرافیک ارائه دهند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تأکید کرد: در این جشنواره از نماهنگ‌های ۶۰ ثانیه‌ای با موضوعات مذهبی به‌ویژه زیارت امام رضا (ع) و واگویه‌های زیارتی و خاطرات سفر استقبال خواهد شد و جوایز نفیسی به مبلغ ۱۵ میلیون ریال به نفر اول اعطا می‌شود.
وی افزود: تولیدکنندگان محتوا می‌توانند آثارشان را با موضوعات ارزش‌های اخلاقی، اجتماعی، حاکمیتی و زیارت امام رضا (ع) با هشتک‌های امام رضا، رضا جان، امام رئوف در قالب‌های متنوع عکس نوشته، متن، گرافیک، اینفوگرافیک، ویدئو، پویانمایی و موشن گرافی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
هفتمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) ۲۶ بهمن‌ماه به میزبانی قزوین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.