بر اساس اطلاعیه شرکت نیروی برق استان قزوین برق محدوده‌های شهرک صنعتی آراسنج -خیابان صنوبر شرکت نارکارپژوه از ساعت ۱۲ تا ۱۳:۳۰، مزرعه صادق‌آباد از ساعت ۹ تا ۱۰ و گزاباد خیابان علیخانی و بلوار شهدا از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰قطع می‌شود.
 همچنین برق نقاطی از آوج همچون روستای شهباز از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و برق نقاطی از تاکستان همچون خیابان کافی - ولیعصر - توحید - بلوار بهشتی – حجتی از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ صبح فردا قطع می‌شود.
برق محدوده ضیاءآباد- سه مورد چاه کشاورزی  از ساعت ۱۱ تا ۱۲، روستای اسبمرد از ساعت ۹ تا ۱۱ و روستای اردبیلک از ساعت ۸:۰۵ تا ۱۰:۰۵ قطع خواهد شد.
برق قسمتی از شهرک شهید رجایی-بلوار دریا و شرق بلوار آزادگان-پمپ بنزین خیابان مفتح و فرهنگسرای هشت‌ بهشت نیز از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۰:۳۰ قطع می‌شود این در حالی است که برق قسمتی از روستای اسدی از ساعت ۱۱ تا ۱۳  و برق قسمتی از ناحیه شهری مهرگان -خیابان چمران و سرداران از ساعت۹ تا ۱۰ صبح فردا قطع خواهد شد.
درحال حاضر تعداد مشترکین برق استان قزوین ۶۰۱ هزار مشترک است.
زمان قطعی‌های برق از طریق تلفن همراه نیز اطلاع‌رسانی می‌شود و مشترکین برق می‌توانند با مراجعه به سایت این شرکت به نشانی  www.Qazvin-ed.co.ir مراجعه کرده و نرم‌افزار اطلاع‌رسانی خاموشی‌ها را دریافت و در گوشی‌های دارای سیستم‌عامل اندروید خود نصب کنند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.