مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین روز شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه در بین شهروندان، اقدامات متنوعی از قبیل ایجاد زیرساخت های لازم مانند احداث مسیر دوچرخه و اجرای برنامه های فرهنگی با موضوع استفاده از این وسیله در ترددهای درون شهری در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

سعید جهانگیری اظهار کرد: یکی از این اقدامات نصب ایستگاه های دوچرخه مقابل سازمان ها و نهادهای مختلف سطح شهر است تا دوچرخه سواران بتوانند بدون دغدغه نسبت به پارک دوچرخه های خود در این مکان ها، اقدام به تردد با دوچرخه کنند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: براین اساس و طبق نیازسنجی صورت گرفته، ۱۴ ایستگاه دوچرخه مقابل فرهنگسرای نواب و ۳۰ ایستگاه دوچرخه نیز مقابل کتابخانه اندیشه واقع در خیابان تعلیم نصب شده است.

جهانگیری خاطرنشان کرد: نصب ایستگاه های دوچرخه براساس تقاضای نهادها و سازمان ها نیز صورت می گیرد، بنابراین مسئولان سازمان ها و مکان های عمومی که احساس می کنند نصب ایستگاه دوچرخه در این مکان ها ضرورت دارد، می توانند مراتب را با سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین درمیان بگذارند تا اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.