سردار حسین امیدیان روز شنبه در نشست بصیرتی که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان تمامی تلاش خود را به کار می‌گیرند تا با نفوذ به اعتقادات و باورهای مردم آنها را نسبت به اوضاع مملکت و مسئولان بدبین نمایند.
وی افزود: دشمنان تلاش می‌کنند در جامعه نسبت به دین، ولایت‌فقیه و مسئولان احساس تنفر ایجاد نمایند تا اتحاد و همبستگی ملی صدمه‌ دیده و به راحتی در عرصه نبرد فرهنگی ورود پیدا کنند.
جانشین قرارگاه خاتم‌الاوصیا در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در دوران حکومت شیعه بیشتر اوقات بین فرمایش امام و امت واسطه خبری وجود نداشت زیرا امام آنچه را که نیاز بود بدون واسطه در اختیار مردم قرار می‌داد.
وی با اشاره به اینکه این امر در برخی شرایط مقدر نمی‌شد و امامان توسط یک نماینده سخن خود را به مردم می‌رساندند، افزود: مسلم بن عقیل نماینده برحق امام حسین(ع) بود که سخنان ایشان را به گوش مردم می‌رساند.
امیدیان با بیان اینکه در شرایط فعلی که ما دسترسی به امام زمان (عج) نداریم لازم است که حکیمی عادل و آگاه به زمان،  زمام امور را به دست بگیرد، تصریح کرد: امروز پیروی از مقام معظم رهبری، تبعیت از امام زمان(عج) به شمار می‌رود.
وی با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم تا با سیاست و دیانت وارد میدان شده و مقابل فتنه‌های زمان ایستادگی کنیم، ادامه داد: برخی از مردم که ایمان ضعیف‌تری دارند در مقابل فتنه‌ها رنگ‌ باخته و پیرو خواسته‌های دشمن می‌شوند.
جانشین قرارگاه خاتم‌الاوصیا(ع) با اشاره به اینکه نماز ستون دین بوده و از جایگاه والایی برخوردار است، تصریح کرد: اقامه نماز به‌ تنهایی عاقبت‌ به‌ خیری را به دنبال ندارد زیرا خوارج، مسلمانان مبارز مشهوری بودند که در مقابل امام زمان خود شمشیر کشیده و با ایشان جنگیدند.
امیدیان با اشاره به اینکه دشمن سعی می‌کند تا در اعتقادات و مذهب مردم نفوذ کند، عنوان کرد: افرادی که نماز را سبک شمرده و دغدغه‌ای نسبت به انجام واجبات و ترک محرمات نداشته باشند سریع‌تر در دام دشمنان گرفتار می‌شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.