مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری قزوین روز چهارشنبه در کمیته هماهنگی اشتغال روستایی افزود: این تعداد تسهیلات برای اشتغالزایی سه هزار و ۲۲۹ نفر پرداخت شده که به نسبت سایر استان‌های کشور عملکرد قابل توجهی است.
مرتضی علیخانی افزود: میزان پرداخت تسهیلات یک هزار و ۸۸۰ میلیارد ریال است که در این رابطه بانک‌های عامل استان همکاری تقریبا خوبی از خود نشان داده‌اند.
وی با بیان اینکه پرونده‌های معطل شده و قدیمی باید برای پرداخت هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شوند، اظهار داشت: در این رابطه لازم است یک مهلت ۱۰ روزه تعیین شود و هرچه سریع تر پرونده‌ها از سیستم و سامانه پرداخت تسهیلات خارج گردد.
علیخانی میزان مغایرات و انحراف‌ها در پرداخت تسهیلات را ۲.۵ درصد عنوان کرد و گفت: سازمان برنامه بودجه در گزارشی این انحراف را ۲۵ درصد عنوان کرده بود که با بررسی‌های لازم مشخص شد این انحراف کمتر از مقدار اعلامی است.
این مسئول خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها دقت کنند که هیچ کارمندی حق دریافت تسهیلات اشتغال پایدار را ندارد و این تسهیلات با هدف اشتغال برای افراد بیکار تعیین و ابلاغ شده است.
علیخانی یادآور شد: تعامل هرچه بیشتر بین دستگاه های اجرایی و بانک‌ها باعث تسریع در پرداخت تسهیلات شده و شرایط را برای اشتغالزایی بیشتر فراهم می‌کند.

۲۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال روستایی به استان قزوین تخصیص داده شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.