معاون اشتغال اداره کل کمیته امداد قزوین روز پنجشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا گفت: یک هزار و ۲۴۱ دختر و ۲۸۲ پسر مددجوی تحت پوشش این نهاد از ابتدای امسال موفق شدند در حوزه صنعت و کشاورزی دوره‌های مهارت آموزی را با موفقیت  پشت سر بگذرانند.

مرتضی دهقانی افزود: برای این تعداد از دختران و پسران تحت پوشش کمیته امداد بیش از ۱۳۰ میلیون ریال هزینه شده که بخش قابل توجهی از هزینه های یاد شده را خیران کمک کرده‌اند.

وی در خصوص مهارت آموزان تحت پوشش این نهاد، اظهار داشت: ۵۷۹ مددجو از قزوین، ۳۵۸ مددجو از تاکستان، ۱۸۶ مددجو از بویین زهرا، ۲۲۱ مددجو از آوج، ۱۳۹ مددجو از البرز و ۴۰ مددجو از آبیک در دوره‌های فنی و حرفه‌ای شرکت داشتند.

دهقانی با بیان اینکه مددجویان پس از دوره‌های آموزشی برای اشتغال به مراکز صنعتی و کشاورزی معرفی می‌شوند، یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۵۰۰ مددجو به کارفرمایان استان برای اشتغال معرفی شده‌اند.

معاون اشتغال اداره کل کمیته امداد قزوین خاطرنشان کرد: اشتغال مددجویان این نهاد بهترین راه برای توانمندسازی این قشر است که در این رابطه از هرگونه اقدام لازم برای تحقق این مهم استفاده می‌شود.

۲۹ هزار خانوار در استان قزوین تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند.

قزوین دارای ۱۷ اداره امداد و ۳۰ مرکز نیکوکاری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.