سردار مهدی حاجیان روز یکشنبه در همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک که به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی برگزار شد،افزود: باید از همیاران پلیس به عنوان طلایه داران فرهنگ ترافیک در جهت ارتقای این فرهنگ در سطح جامعه بیش از پیش بهره مند شد.
وی اظهار داشت: همکاری و تعامل میان نیروی انتظامی و آموزش و پرورش آثار و برکات خوبی را با خود به دنبال دارد که کاهش آسیب های اجتماعی را باید از مهم ترین آنها دانست.
سردار حاجیان ادامه داد: با توجه به اینکه حوادث جاده ای و سوانح ترافیکی به عنوان عامل مهمی در مرگ و میرها محسوب می شود نیاز است جامعه فرهنگیان  توجه ویژه ای برای کمک به ارتقای فرهنگ ترافیک در جامعه داشته باشند.
وی اضافه کرد: کاهش مرگ و میر و حوادث جاده ای از مهم ترین دغدغه مسئولان است که مقام معظم رهبری تاکیدات فراوانی در این خصوص داشته اند.
این مسئول انتظامی در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار داشت: مسائل ترافیکی باید از سنین کودکی آموزش داده شود تا این مهم در جامعه نهادینه شود تا در آینده شاهد نظم و انضباط ترافیکی بیشتری در سطح جامعه باشیم.
فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین همچنین گفت: طرح همیار پلیس می تواند آموزش عملی قوانین رانندگی به دانش آموزان را به دنبال داشته باشد و حضور یک همیار پلیس در هر خانواده بهبود فرهنگ رانندگی در جامعه را به دنبال خواهد داشت.
۷۳۸۹*۳۰۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.