استاندار قزوین روز شنبه در حاشیه بازدید از مرمت مسجد یک روستا در الموت غربی که به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر قزوین در حال انجام است، به خبرنگار ایرنا گفت: سعی می‌کنیم تمامی مطالبات و طرح‌های هادی روستایی را در روستاهای پرجمعیت و بالای ۲۰ خانوار در اولویت اجرا قرار دهیم.

هدایت الله جمالی پور با بیان اینکه تا پایان دولت باید مطالبات روستاییان را هرچه سریع‌تر پاسخ داده و چهره روستاها را تغییر دهیم، گفت: خوشبختانه آهنگ تامین آب شرب، بهسازی جاده‌ها و توجه به بافت درون روستاها شروع شده و باید سرعت آن افزایش یابد.

وی با بیان اینکه باید با همکاری بنیاد مسکن، کمیته امداد، بنیاد برکت و دیگر نهادهای انقلابی برنامه جامعی برای توسعه هر روستا تدوین شود، اظهار داشت: با بسیج همه مسئولان و ظرفیت‌های خارج از دولت باید توسعه هرچه بیشتر روستاها را در دستور کار قرار دهیم.

استاندار قزوین به شرایط دشوار اقتصادی در جامعه پرداخت و گفت: تلاش مجموعه مسئولان استان این است که همدلی موجود را افزایش داده و با استفاده از ظرفیت‌ها رفاه هرچه بیشتری را برای مردم رقم بزنیم.

مقام ارشد اجرایی استان در ادامه همکاری بین سپاه و دولت را در یک خانواده و زیر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: همه دستگاه‌ها باید پای کار باشند تا تمامی ظرفیت‌ها برای افزایش سطح رفاه جامعه به کار گرفته شود که در این میان کمک‌های خیران و تقسیم کار میان دستگاه‌ها بسیار موثر خواهد بود.

جمالی پور خاطرنشان کرد: همه باید کار جهادی را سرلوحه خویش قرار دهند و همانند اوائل انقلاب که با محرومیت‌ها مبارزه می‌شد، برای خدمت رسانی هرچه بیشتر اقدام کنند.

استاندار قزوین با بیان اینکه زنان روستایی باید توانمند شوند، اظهار داشت: در روستاها باید برای اشتغالزایی و ایجاد رونق در زمینه صنایع دستی و کشاورزی اقدام شود که این مهم برعهده دهیاران و مدیرکل امور روستایی استانداری است.

۹۹۲۵*۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.