مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سهمیه هر واحد آسیب دیده از سیل اوایل فروردین ماه سال جاری در شهرستان دلفان ۱۶۰ کیسه در نظر گرفته شده و تاکنون نیز پنج هزار تن سیمان به واحدهای آسیب دیده اهدا و بقیه نیز در حال انجام است.
اصغر گونجی با اشاره به تعیین قزوین به عنوان یکی از استان‌های معین مناطق سیل زده در شهرستان دلفان و نورآباد، افزود: با توجه به واگذاری سه هزار و ۴۰۰ واحد تعمیری، خوشبختانه توانستیم طی عملیات ضربتی حدود ۲ هفته پیش تمامی این واحدها را بازسازی و در اختیار مالکان آن قرار دهیم.
وی اظهار داشت: در بخش احداثی نیز ابتدا اعتبارات یک هزار و ۳۶۰ واحد در اختیار این نهاد قرار داده شده بود و در ۱۵ شهریور ماه جاری نیز اعتبارات ۹۰۰ واحد دیگر ابلاع شد.
به گفته این مسئول، تاکنون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین در شهرستان دلفان توانسته عملیات اجرای پی یک هزار و ۶۵۲ واحد، آرماتوربندی یک هزار و ۳۵۲ واحد، دیوار چینی ۶۵۰ واحد و اجرای سقف ۴۴۰ واحد را به انجام برساند.
وی تاکید کرد: تمام برنامه ریزی و تلاش ما بر این است تا قبل از پایان سال بتوانیم واحدهای در دست احداث خود را به پایان رسانده و زمینه بازگشت سیل زدگان به خانه‌های خود را فراهم آوریم.
گونجی یادآور شد: متاسفانه یکی از مشکلات موجود در منطقه گرانی و مشکلات مربوط به حمل و نقل ماسه و شن است که تاحدودی نیز بر روند اجرای عملیات ساخت و ساز  تاثیر گذاشته است.

سیل اوایل سال جاری تلفات و  خسارتهایی در چند استان کشور بر جا گذاشت و استان قزوین به عنوان معین بازسازی بخشی از این خسارتها تعیین شد.
۶۰۱۲*۸۰۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.