نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی لیا به همراه حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: با مشوق‌های اعطا شده و همراهی صورت گرفته از سوی دستگاه های خدمات رسان شاهد رونق تولید در واحدهای تولیدی و صنعتی استان هستیم.
سیده حمیده زرآبادی با اشاره به استفاده واحدهای صنعتی از فناوری روز دنیا در صنعت گفت: صنعتگران و تولید کنندگان داخلی می توانند با دستیابی به فناوری روز و استفاده از آن ضمن کاهش هزینه های تولید زمینه سودآوری بیشتر و رقابت پذیری را برای خود فراهم کنند.

تسهیلات، مالیات و بازار فروش مهمترین مشکلات صنایع استان قزوین

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین نیز در این بازدید، گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان متولی قانون گذاری در واحدهای تولیدی و صنعتی می توانند ضمن حضور در این واحدهای تولیدی با مسائل و مشکلات این تولیدکنندگان از نزدیک آشنا شده و گام های بلندی را در اصلاح قوانین و روان سازی کارهای واحدهای تولیدی بردارند.
حمیدرضا خانپور یادآور شد: مهمترین مشکلات صنعتگران استان سود تسهیلات بانکی، مالیات، نداشتن بازار فروش و روان سازی در توسعه صادرات است.
در ادامه نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان از چهار کارخانه تولید کننده انواع سموم کشاورزی و خانگی،  اسکلت های فلزی پیش ساخته، انواع فرش ماشینی و مواد اولیه شوینده، کاشی سرامیک و نساجی و چسب با اشتغالزایی ۷۵۰ نفر در شهرک صنعتی لیا بازدید کردند.
استان قزوین ۲۰ شهرک و ناحیه صنعتی دارد.
۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.