رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران اتومبیل در استان قزوین اعلام کرد: با توجه به اینکه شاهد کاهش چندمیلیونی در بازار خودرو بوده‌ایم ولی میزان معاملات رضایت‌بخش نیست و در حقیقت می‌توان گفت که بازار راکد است.

مهدی اسلامی رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران اتومبیل در استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه قزوین، اظهار کرد: بازار خودرو طی ماه‌های گذشته راکد و رو به کاهش بوده است و در حال حاضر نیز با توجه به کاهش قیمت خودرو معاملات بسیار ضعیف است و بسیاری از نمایشگاه داران از این امر گلایه دارند.

وی با اشاره به اینکه قیمت خودرو پنج تا شش میلیون تومان کاهش پیداکرده است، در اعلام قیمت خودروهای مدل 98 عنوان کرد: پراید 131 با قیمت 45 میلیون تومان، پراید 11 با قیمت 48 میلیون و 500 هزار تومان، پژو 405 یگانه سوز با قیمت 73 میلیون تومان، پژو 206 تیپ 2 با قیمت 80 میلیون تومان، پژو 405 دوگانه‌سوز با قیمت 75 میلیون و 500 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسند.

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران اتومبیل در استان قزوین یادآور شد: طی تغییرات بازار در سال گذشته قیمت پراید از 20 میلیون به 57 میلیون تومان افزایش پیدا کرد و به نظر می‌رسد این افزایش قیمت توسط دست‌های پشت پرده صورت گرفته است.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.