معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: مطالبه گری و انتقاد از جنس سازنده و منصفانه حق احزاب است و مسئولان با این نقدها مجددا مسیر حرکت و خدمت رسانی خود به مردم شریف را بررسی و اصلاح می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهرحبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در دیدار اعضای جبهه پیشرفت، رفته و عدالت استان، بیان داشت: برای ایجاد نشاط سیاسی باید احزاب فعال باشند و مشارکت حداکثری در تمام حوزه‌ها و بخش‌ها و مناسبت‌ها و مدیریت افکارعمومی در جهت اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود احزاب فعال محقق خواهد شد. 

وی اظهار کرد: مطالبه گری و انتقاد از جنس سازنده و منصفانه را حق احزاب است و مسئولان با این نقدها مجددا مسیر حرکت و خدمت رسانی خود به مردم شریف را بررسی و اصلاح می کنند.

در ادامه این دیدارحمزئی، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گفت : نزدیک به 60 حزب در استان دارای شناسنامه هستند که برخی از آنان فعالیت قابل توجهی نداشته و در برهه‌هایی بروز  و ظهور می‌نمایند. 

حمزه ای افزود: احزاب باید در حوزه‌های مختلف برنامه داشته باشند و با ارائه برنامه‌های خود بتوانند افکار عمومی را به‌طرف خود جلب نمایند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات گفت: پیشنهادات سازنده در کلیه بخش‌ها به مسئولان در ادامه خدمت بهتر به مردم کمک می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.