رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین از برخورد یک دستگاه خودروی سواری با مینی‌بوس در آزادراه قزوین- زنجان و مجروح شدن چهار نفر در این حادثه خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین؛ مجتبی منتظری، رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین، اظهار کرد: در پی اعلام وقوع یک حادثه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان، بعد از پمپ بنزین دوقلوها به سامانه ۱۲۵، بلافاصله دو تیم امداد و نجات از ایستگاه شماره ۵ به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام مسئول تصریح کرد: آتش‌نشانان با حضور در صحنه مشاهده کردند که یک دستگاه خودروی سواری به دلیل خواب‌آلودگی راننده با یک دستگاه مینی‌بوس برخورد کرده و بعد از طی مسافتی در اراضی کشاورزی متوقف‌شده است.

منتظری اضافه کرد: با توجه به محبوس شدن سرنشینان خودرو سواری که سه زن و یک مرد بودند، تیم امداد و نجات اقدام به رهاسازی مصدومان حادثه کردند و مصدومان حادثه توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی علت این حادثه را خستگی و خواب‌آلودگی از طرف راننده خودرو سواری اعلام کرد و از رانندگان خواست از عجله و شتاب بی‌مورد در رانندگی پرهیز کرده و به‌محض احساس خستگی و خواب‌آلودگی، در توقفگاه‌های بین‌راهی استراحت کنند.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.