رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از پرداخت 1600 میلیارد ریال از مطالبات گندم‌کاران استان قزوین تا شانزدهم تیرماه سال‌جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه قزوین،
به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین فاطمه خمسه از پرداخت 1600 میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران استان قزوین تا شانزدهم تیرماه سال جاری خبر داد و اظهار کرد: این نحوه و شیوه پرداخت پول گندم کشاورزان برای اولین بار در کمتر 10 روز در استان اتفاق افتاده و مورد استقبال کشاورزان قرارگرفته است.

 به گفته وی در سال‌های گذشته مطالبات کشاورزان با تأخیر چند ماه پرداخت می‌شد که امسال با هماهنگی استانداری، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و بانک عامل پول گندم کشاورزان به‌موقع پرداخت‌شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه از ابتدای فصل خرید تاکنون بیش از 145 هزار تن از کشاورزان استان خریداری‌شده است، اضافه کرد: برداشت گندم در سه شهرستان آبیک، البرز و بوئین‌زهرا در مراحل پایانی است و برداشت گندم در اراضی دیم شهرستان‌های قزوین، تاکستان و آوج هم‌زمان آغازشده است.

وی با تأکید بر اینکه خرید گندم همچنان با حضور کارشناسان و ناظران خرید در مراکز ادامه دارد، عنوان کرد: در سال زراعی جاری به‌منظور نظارت بیشتر بر روند خرید و تحویل گندم به مراکز خرید 40 کشت نظارت و بازرسی در استان تشکیل‌شده است.

خمسه در پایان از کشاورزان خواست در راستای حمایت تولید گندم برداشت‌شده خود را به مراکز خرید جهاد کشاورزی در سراسر استان تحویل دهند.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.