مدیر خانه مطبوعات استان قزوین خواهان تخصیص اعتبار ثابت برای خانه مطبوعات شد و گفت: بدون بودجه، برنامه ریزی برای برگزاری دوره های آموزشی و رفاهی برای فعالان رسانه ای استان میسر نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هادی درزی رامندی روز یکشنبه در دیدار با منوچهر حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین اظهار داشت: یکی از مشکلات خانه مطبوعات استان رعایت نشدن جایگاه و شان واقعی آن توسط مدیران و دستگاه های اجرایی است که امیدواریم با انتصاب معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس شورای اطلاع رسانی استان شاهد تغییر در این رویه باشیم.

 مدیر خانه مطبوعات استان قزوین افزود: یکی دیگر از مشکلات خانه نداشتن اعتبار و بودجه ثابت بوده که برنامه ریزی اعضا را برای برگزاری کارگاه های آموزشی، دوره های تفریحی و رفاهی و … دشوار ساخته است.

وی اضافه کرد: اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان با رای مستقیم اعضا که در سامانه جامع رسانه های کشور ثبت نام شده اند انتخاب شده و بدون هیچ حقوق و چشمداتی برای خدمت به اهالی رسانه و رسیدگی به مشکلات این صنف در ماه حداقل دوبار تشکیل جلسه می دهند.

درزی رامندی گفت: با توجه به مسئولیت و نقش خطیر اعضای خانه مطبوعات استان از مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی انتظار می‌رود همکاری و همراهی بیشتری با خانه داشته باشند تا خانه به جایگاه واقعی خود رسیده و از عهده انجام رسالت های محوله به خوبی برآید.

وی همچنین توزیع سهیمه کاغذ و گوشت گرم یارانه ای را از مطالبات اصحاب رسانه استان دانست و خواستار تخصیص سهیمه در این زمینه شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.