مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین از آغاز ثبت نام سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر همزمان با سراسر کشور در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مسعود بابایی گفت: همه کارآفرینان می‌توانند از امروز- جمعه 10 خرداد ماه-  تا ۳۱ تیرماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.karafarinanebartar.ir نسبت به ثبت‌نام، تکمیل فرم‌های مربوط و ارسال مستندات اقدام کنند.

بابایی افزود: کارآفرینان برتر در این جشنواره در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات استان انتخاب می‌شوند و پس از معرفی در جشنواره استانی در صورت داشتن شرایط و کسب امتیازات لازم به جشنواره ملی امتنان از کارآفرینان برتر کشور معرفی خواهند شد.

این مسئول اضافه کرد: این جشنواره هر سال با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، تاکید بر خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، شناسایی کارآفرینان در سراسر کشور و معرفی برترینها به عنوان الگو به آحاد جامعه خصوصاً جوانان، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی در بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات، ایجاد نشاط و رقابت در فضاهای کسب و کار، هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی و تقویت نقش کارآفرینان در نظام تصمیم سازی کشور برگزار می شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.