به گزارش ایرنا عباس علایی مقدم روز یکشنبه در بازدید از مجموعه ورزشی سردار آزادگان که با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار،علی فرخزاد معاون امور عمرانی استاندار و محمد شفیعی فرماندار قزوین صورت گرفت، افزود: متاسفانه در احداث مجموعه ورزشی 15 هزار نفری شهر قزوین مطالعه دقیق و کارشناسانه صورت نگرفته است و این مجموعه در حال حاضر تنها ظرفیت استفاده از رشته فوتبال رو دارد.
وی اضافه کرد: سال گذشته 2 قرارداد برای نگهبانان و نگهداری زمین چمن این مجموعه منعقد شده بود که در مجموع 400 میلیون تومان برای اداره کل ورزش و جوانان استان هزینه داشت.
علایی مقدم افزود: هم اکنون برخی از دفاتر هیات های ورزشی استان در این مجموعه مستقر هستند و دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز که پیش از این در اینجا مسقر بود با دستور مراجع بالادستی جمع آوری شد.
وی اضافه کرد:هم اکنون یکی از گزینه ها برای نگهداری و حفاظت بهتر از این مجموعه انتقال ساختمان اداره کل ورزش و جوانان استان به این مجموعه است که برای تصمیم گیری بهتر در خصوص آن بازدیدی توسط استاندار و معاون عمرانی استاندار قزوین از این مجموعه صورت گرفت.
استاندار قزوین افزود:در صورت انتقال اداره کل ورزش و جوانان استان به این مکان تنها تشکیلات اداری آن مورد استفاده قرار می گیرد و ماهیت ورزشی آن همچنان به قوت خود باقی خواهد بود.
ورزشگاه سردار آزادگان قزوین با 70 هزار متر مربع مساحت از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان قزوین در سال 82 بود که در نهایت با 19 میلیارد تومان اعتبار در سال 91 به بهره برداری رسید.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.