در این مطلب مرضیه قنبری خبرنگار ولایت گفت و گویی با دکتر سینا درزی در خصوص عوارض رنگ های مو، ساختار مو و تاثیرات انواع رنگ ها داشته است.
این پزشک متخصص به روزنامه ولایت گفته است: هر محصول آرایشی و بهداشتی به ویژه از نوع شیمیایی آن بدون عوارض جانبی نیست و با وجود آنکه هر چند وقت یک بار خبرهایی در مورد عوارض استفاده از رنگ موی شیمیایی از سوی محققان منتشر می‌شود، اما همچنان آمار مصرف این ماده شیمیایی رو به افزایش است.
درزی افزود: حالا که نمی‌توان افراد را از رنگ کردن موها باز داشت نیاز است حداقل به طور اصولی و درست از آنها استفاده کرده و حتی‌المقدور رنگ‌های گیاهی به جای رنگ‌های شیمیایی استفاده شوند.
وی ادامه داد:بهتر است بدانید رنگ موها به دو دسته تقسیم می‌شوند، رنگ موهای موقت و رنگ موهای دائمی که در زیر شاخه رنگ موهای موقت، یک دسته دیگر هم وجود دارد که به آنها نیمه موقت می‌گویند.
به گفته وی رنگ موهای موقت، رنگ موهایی هستند که فقط به اندازه یک شامپو زدن دوام دارند و این رنگ‌ها به داخل مو نفوذ نمی‌کنند و تنها بر روی ساقه مو قرار می‌گیرند...
روزنامه ولایت در مطلب دیگری با عنوان اوج گیری قیمت ها در بازار برنج نوشته است: طی یک سال گذشته قیمت انواع برنج ایرانی افزایش چشمگیری داشته تا جایی که براساس گفته برنج فروشان بازار قزوین، طی این مدت قیمت هر کیلو برنج به دو برابر افزایش یافته است.
تیتر اول روزنامه ولایت نیز به سخنان مدیر کل دفتر بازرسی،مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری قزوین اختصاص دارد که گفته است هزینه فساد در دستگاه های اجرایی باید افزایش یابد.
روزنامه ولایت به مدیرمسئولی سید عبدالعظیم موسوی و سردبیری مهناز اسماعیلی در قزوین منتشر می شود.
7388* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.