علی حسن نایبی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره کارشناسان رسمی دادگستری استان با حضور سیده حمیده زرآبادی و داود محمدی، نمایندگان مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
وی ادامه داد: پنجمین دوره انتخابات این کانون با حضور 331 شرکت کننده برگزار شد و در نهایت سید حسن اعلایی با 209 رای، علی حسن نایبی با 174، رجبعلی امینی با 162، سید عبدالوحید میرمعزی با 150 و ناصر عظیمی با 150 رای به عنوان اعضای اصلی و عبدالله کاظمی با 142، کامبیز کریم زاده با 134 و امیر مرادی با 133 رای به عنوان اعضای علی البدل شناخته شدند.
به گفته وی، باقر باجلان با 181 رای، ولی الله صالح نیا با 161 رای به عنوان بازرسان اصلی و محمد نحوی با 147 رای به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.
رییس هیات مدیره کارشناسان رسمی دادگستری قزوین یادآور شد: در این دوره از انتخابات نیز فیروز کلهر به عنوان دادستان انتظامی کارشناسان رسمی دادگستری استان حایز رتبه نخست شد.
حسن نایبی اضافه کرد: اعضای برگزیده در انتخابات برای مدت سه سال به عنوان اعضای هیات مدیره کارشناسان رسمی دادگستری استان معرفی می شوند.
8054*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.