به گزارش ایرنا، سرهنگ محسن شیخ حسنی روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با ابراز انزجار نسبت به اقدام آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران،گفت: این اقدام مذبوحانه ترامپ، اعلام حمایت جمعیت 80 میلیونی کشور از سپاه را به دنبال داشت.
این مسئول سپاه قزوین گفت: این اقدام ناشایست در حالی صورت گرفت که نیروهای سپاه پاسداران در حال خدمت رسانی به هموطنان سیل زده خود بودند اما آمریکای جنایتکار و تروریست با همراهی رژیم های مرتجع منطقه همچنان به کشتار مردم مظلوم یمن ادامه می دهد.
وی در ادامه با اشاره به بیانیه گام دوم که پس از حماسه راهپیمایی مردم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سوی مقام معظم رهبری صادر شد،افزود: حضور حماسی مردم در 22بهمن نشان داد که گام دوم انقلاب ما استوارتر و محکم تر برداشته خواهد شد.
وی در ادامه با بیان اینکه هفته عقیدتی- سیاسی به‌مناسبت بزرگداشت و نکوداشت شهید متفکر مرتضی مطهری نام‌گذاری شده است، اظهار داشت: تفکرات این شهید برجسته انقلاب اسلامی پایه‌های اقتدار، اساس و قوام جمهوری اسلامی را بنیان‌گذاری کرده است.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) خاطرنشان کرد: باید همه ما شاخصی چون شهید مطهری داشته و آن را در زندگی خود به کار ببندیم.
وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های هفته عقیدتی- سیاسی در سپاه ناحیه امام حسن (ع) افزود: در طول این هفته 80 عنوان برنامه از جمله دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری نشست های بصیرتی، مسابقه کتابخوانی، محفل اتس با قران و همایش «حکمت مطهر» با حضور بسیجیان نخبه و فرهیخته برگزار خواهد شد.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.