به گزارش ایرنا، مهران قاسمی روز دوشنبه در نخستین نشست ستاد ساماندهی جوانان شهرستان قزوین افزود: معرفی جوان برتر از سوی دستگاه ها اقدامی شایسته محسوب می شود اما بهتر است این انتخاب از سوی تشکیلاتی بنام شورای عالی داوری دستگاه ها دنبال و پیگیری شود.
این مسئول ادامه داد: با وجود اعلام شاخص ها به دستگاه ها، همه ساله چالش های جدی در معرفی جوان برتر وجود دارد و اعتراض هایی نیز در این خصوص شاهد هستیم که این مشکل باید مرتفع شود.
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان قزوین با اشاره به اینکه سال گذشته 129 جوان واجد شرایط به دبیرخانه اجرایی جشنواره علی اکبر (ع) معرفی شدند،افزود: برای معرفی جوانان برگزیده امسال سن افراد از 30 به 35 سال افزایش یافته است.
این مسئول گفت: جوانان در حوزه های مختلف با مشکلات زیادی روبرو هستند بنابراین لازم است تا دستگاه ها به شکل ویژه و تخصصی به امور مربوط به این قشر بپردازند.
قاسمی در بخش دیگری از صحبت های خود به اقدامات به عمل آمده اداره ورزش و جوانان در خصوص کمک به هموطنان سیل زده نیز گفت: 15 میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی هیات های ورزشی و قهرمانان ورزشی استان به سیل زدگان اهدا شده است که این کمک ها همچنان ادامه دارد.
8054*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.