رئیس بیمارستان ولیعصر«عج» شهرستان آبیک از بدهی 86 میلیارد ریالی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین و سازمان های بیمه گربه این بیمارستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، اردشیر حسن زاده در دیدار عبدالمجید زاهدی استاندار قزوین و جمعی از مسئولان استان با شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک و دیگر مسئولان این شهرستان در فرمانداری اظهار کرد: تا پایان سال 97، 86 میلیارد ریال بدهی از سازمانهای بیمه‌گر از جمله بیمه تامین اجتماعی، خدمات درمانی، نیروهای مسلح، دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین و بیمه‌های مکمل داریم که ریالی پرداخت نشده است.

وی افزود: درآمد نقدی بیمارستان ولیعصر «عج» شهرستان آبیک 20 درصد است و مابقی درآمد 80 درصد باید از دانشگاه علوم پزشکی و سازمان های بیمه‌گر تامین شود.

رئیس بیمارستان ولیعصر«عج» شهرستان آبیک ادامه داد: با توجه به اینکه تنها بیمارستان در کشور هستیم که طرح خرید خدمت انجام می‌دهیم و بیمارستان دولتی محسوب می‌شویم اما از بودجه خبری نیست.

حسن‌زاده اضافه کرد:حقوق پرسنل و پزشکان بیمارستان ولیعصر«عج» پرداخت نشده و لازم است ماهانه مبلغی به بیمارستان پرداخت شود تا با تعطیلی بیمارستان مواجه نشویم.

وی خاطرنشان کرد: 47 تا 50 درصد بیماران بیمارستان ولیعصر«عج» شهرستان آبیک زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و از بیمه تامین اجتماعی بیش از 40 میلیارد ریال بدهی به بیمارستان دارد که لازم است پرداخت شود.

این مسئول تصریح کرد: با هزینه دولتی جراحی در بیمارستان ولیعصر عج انجام می‌شود اما پرداخت هزینه‌ها به قیمت آزاد است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.