حسن آصفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:همچنین 2 تیم جستجو و نجات آنست استان برای ارائه خدمات به سیل‌زدگان استان لرستان اعزام شدند.
وی اضافه کرد:تمامی این اقدامات در حالی صورت می گیرد که نیروهای جمعیت هلال احمر استان تمام توان و تجهیزات خود را با توجه به بارندگی‌های شدید در استان برای ارایه خدمات به هم‌استانی‌ها به کار گرفته اند.
آصفی خاطر نشان ساخت: در سیل و آب‌گرفتگی شهرستانها و روستاهای استان 107 نفر نیروی امدادی در قالب 34 تیم عملیاتی در استان ارائه خدمت کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود:در این عملیات هشت دستگاه خودروی پیکاپ، پنج ست نجات، 10 دستگاه آمبولانس، چهار دستگاه سمند و هفت خودروی کمک‌دار به کارگیری شد.
آصفی بیان کرد: تخلیه اضطراری 30 خانواده، رهاسازی 18خودرو گرفتار در مسیر سیلاب، رهاسازی 32 نفر گرفتار در سیلاب و انتقال آنها به مراکز امن و تخلیه آب از 120 باب منزل مسکونی توسط نیروهای عملیاتی این جمعیت صورت پذیرفت و 85 نفر نیز اسکان داده شدند.
وی اشاره کرد: 17 هزار و 600 تماس طی روزهای گذشته از طریق سامانه 112 ندای امداد این جمعیت دریافت شد و تیم های امداد و نجات استان برای کمک به سیل زدگان اقدام کردند.
6101*7388
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.