به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری ، در پیام عبدالمحمد زاهدی چنین آمده است: درگذشت اسوه صبر و ایثار، ایمان و مقاومت مرحومه فاطمه طیبات مادرشهیدان سرافراز حسین و محسن نوری از دلاوران دوران دفاع مقدس، موجب تاثر و تالم شد.
در بخش دیگر این پیام آمده است: مادران مومنه شهدا که عزیزترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه های واقعی ایثار و گذشت هستند که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت(ع) و با تاسی به سیره حضرت صدیقه کبری، فاطمه زهرا(س)، فرزندان شجاع،بصیر و انقلابی تربیت و در دفاع از ارزش‌ها، تقدیم ایران اسلامی کردند.
اینجانب مصیبت وارده را به خانواده های محترم نوری و طیبات تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند سبحان برای ایشان رحمت واسعه و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان، صبر و اجر مسالت دارم.
پیکر مطهر این مادر، یازدهم فروردین ماه از امامزاده حسین(ع) تشییع و در مزار والدین شاهد همجوار گلزار شهدای شهر قزوین به خاک سپرده می ‌شود.
شهید حسین نوری، هفدهم آبان 1334 در شهر قزوین به دنیا آمد و تا پایان دوره ابتدایی درس خواند.
این شهید بزرگوار که به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافته بود، هفتم اسفند 1362 در جزیره مجنون عراق به شهادت رسید و پیکرش مدت‌ها بعد در سال 1375 در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.
همچنین برادرش، شهید محسن نوری، بیست و نهم بهمن 1342، در شهر قزوین به دنیا آمد و به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت.
این شهید بزرگوار یازدهم آبان 1361 در فکه توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.