به گزارش ایرنا دراین اخطاریه آمده است : آخرین نقشه های پیش یابی همچنان تقویت سامانه بارشی را برای روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده نشان می دهد که پیامد آن بارش با شدت قابل ملاحطه به ویژه در روز دوشنبه خواهد بود.
آبگرفتگی و سیلابی شدن معابر عمومی ، کاهش دید افقی ، لغزندگی و اختلال در تردد جاده ای ، احتمال خسارت با توجه به سرعت روزش باد و ریزش تگرگ هشدارهای هواشناسی است.
هواشناسی قزوین توصیه کرده است: کلیه دستگاههای خدمات رسان، هشدارها را جدی گرفته و آمادگی لازم را برای مقابله با هرگونه پیامدی داشته و تمهیدات لازم را به کار گیرند.
این اخطاریه از مسافران نوروزی خواسته از اتراق در حاشیه رودخانه های فصلی به طور جد خودداری کرده و لباس مناسب به همراه داشته باشند.
اخطاریه افزوده است: با توجه به فصل بهار و تشکیل ابرهای همرفتی گاهی رعد و برق و وزش باد لحظه ای شدید ، ریزش تگرک و در مناطق کوهستانی بارش برف و باران دور از انتظار نیست.
هواشناسی قزوین برای روز سه شنبه هفته آتی ( روز طبیعت) جوی ناپایدار همراه با بارش های رگباری و گاهی رعد و برق پیش بینی کرده است .
اداره کل هواشناسی قزوین برای روز جاری ( جمعه نیز ) آسمانی کمی تا نیمه ابری در بعدازظهر ابری گاهی وزش باد و اواخر وقت پاره ای مناطق رگبار باران گاهی رعدوبرق پیش بینی کرده است.
6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.