مریم بهروزی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ناپایداری شرایط جوی طی امروز تا ظهر فردا خود را به شکل بارش باران و همچنین برف و باران در مناطق کوهستانی نشان می دهد.
وی اظهار داشت: از ظهر فردا چهارشنبه با عبور سامانه بارشی از منطقه جوی به نسبت پایدار در منطقه حاکم می شود که البته این شرایط موقتی بوده و از روز پنجشنبه سامانه بارشی جدیدی وارد استان خواهد شد که به شدت سامانه فعلی نیست.
وی اظهار داشت: پیش بینی می کنیم تا پایان هفته جاری به لحاظ دمایی تغییرات خاصی در استان مشاهده نشود.
این کارشناس هواشناسی یادآور شد: طی 24 ساعت گذشته کوهین با منفی 2 درجه سانتیگراد سردترین و آبیک،بوئین زهرا و رازمیان هرکدام با 10 درجه سانتیگراد بالای صفر گرم ترین نقاط استان را تشکیل داده اند.
وی اظهار داشت: بیشترین بارش ها در سطح استان طی 48 گذشته مربوط به شهر کوهین با 32.1 میلمیتر و آوج با 31 میلیمتر بوده است.
بهروزی ادامه داد: شهر قزوین نیز طی این مدت 19/4 سانتیمتر بارش داشته و دمای این شهر طی شبانه روز گذشته بین 4 تا 9 درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.
وضعیت جوی استان قزوین را 10 ایستگاه سینوپتیک اصلی و تکمیلی، پنج ایستگاه اقلیم شناسی، 33 ایستگاه باران سنجی مکانیکی، 9 ایستگاه باران سنجی اتوماتیک هشدار سیل و سه ایستگاه خودکار جاده ای ثبت و گزارش می کنند.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.