به گزارش ایرنا رییس شورای اسلامی شهر قزوین در مراسم افتتاح پیاده راه سبزه میدان، گفت: در حال حاضر این میدان و مرکز شهر مملو از ترافیک و آلودگی های صوتی است و تلاش می کنیم با خروج از خودرو محوری به سمت پیاده محوری حرکت کنیم.
حکمت الله داودی افزود: ایجاد طرح های پیاده راه گام مثبتی برای افزایش نشاط اجتماعی و کاهش بار ترافیکی شهر است که امیدواریم در ادامه نیز در سایر نقاط شهر قزوین چنین طرح هایی اجرا شود.
این مسئول اضافه کرد: یکی از اهداف مدیریت شهری ایجاد کمربندهای شرقی، جنوبی و غربی برای تسهیل در عبور و مرور شهروندان است که به زودی در محور شرق این طرح به بهره برداری می رسد.
وی، تقویت اتوبوسرانی را نیز از دیگر اقدامات مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: تلاش داریم در اردیبهشت ماه سال آینده 30 دستگاه جدید را وارد ناوگان اتوبوسرانی کنیم تا از حجم بالای ترافیک در شهر کاسته شده و فضای شهر آرام تر و ایمن تر شود.
مکان جدید موزه دکتر علی اکبر صالحی، بوستان منطقه یک، مجموعه ورزشی خلیج فارس، هفت خانه فرهنگ، بوستان امیرکبیر، 20 دستگاه اتوبوس جدید، سالن ورزشی شهدای مدافع حرم و ساختمان اداری سازمان اتوبوسرانی هشت طرح دیگری هستند که امروز افتتاح شدند.
7388* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.