ولایت همچنین گفت و گویی با سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی داشته و در توضیح آن نوشته است خروج ایالات متحده از برجام و اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران، اقتصاد کشور را دستخوش مشکلات عدیده‌ای کرد؛ مشکلاتی که امروز در حوزه‌های مختلف ارزی، صنعتی، بازرگانی، صادرات و مهمتر معیشت عمومی می‌توان جستجو کرد.
زرآبادی در بخشی از این گفت و گو با انتقاد از نحوه فروش نقدی خودروسازان، گفته است: در شرایطی که خودروسازان چند دقیقه بعد از شروع ثبت‌نام در فروش نقدی، مهر تکمیل ظرفیت را بر محصولات خود می‌زدند ممکن است مردم عادی نتوانند خودرو موردنظر خود را خریداری کنند، چرا که سوداگران برای استفاده از این فرصت آماده هستند و از آنجایی که تجربه این کار را دارند به راحتی در عرض چند ثانیه می‌توانند ثبت نام خود را انجام دهند.
وی افزوده است: وزارت صنعت، معدن و تجارت و خودروسازان باید برای فروش نقدی خود سازوکار جدیدی در نظر گیرند تا این خودروها به دست مصرف‌کننده واقعی برسد؛ در واقع اولویت خرید در این طرح‌‌ها با افرادی باشد، که در دو سال گذشته خودرو نخریده‌اند.
این نماینده مجلس در بخشی از گفت و گو با ولایت نیز به موضوع یارانه ها اشاره کرده و گفته است: حذف یارانه نقدی تبعات اجتماعی به دنبال دارد و هیچ دولت و مجلسی نمی‌خواهد هزینه این تبعات اجتماعی را پرداخت کند، اینکه به تمامی افرادی که در یک کشور زندگی می‌کنند به یک‌میزان یارانه نقدی داده شود، منطق ندارد.
وی با اشاره به عدم افزایش یارانه نقدی در بودجه علیرغم افزایش تورم، می‌گوید: از ابتدا هم پرداخت یارانه نقدی تصمیم درستی نبود و پس از آن هم دولت‌ها و مجلس‌ها جرات حذف یارانه نقدی را نداشتند و ندارند.
برگی از خاطرات استاد بهاء الدین خرمشاهی با عنوان حیاط درندشت و حوض کثیر الاضلاع ما، اعتراف اولیه عاملان تیر اندازی مرگبار در شهر محمدیه با عنوان مرد مغازه دار، قربانی اختلاف خانوادگی شد و سخنان هافبک قزوینی تیم برایتون انگلیس با عنوان بازی در لیگ جزیره اصلا آسانی نیست از دیگر عنوان های این شماره روزنامه ولایت است.
6012/7388
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.