به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین شهریار پرهیزکاری روز شنبه افزود: جشنواه درّ زرین در سه بخش مسابقه کتاب‌خوانی عفاف و حجاب، مسابقه برترین فعالیت‌های فرهنگی و تولید محتوا در فضای مجازی با موضوع عفاف و حجاب و انتخاب برترین کتاب در استان قزوین برگزار شد.
وی اضافه کرد: این جشنواره با هدف شناسایی، ساماندهی و تقویت فعالیت های فرهنگی و هنری در حوزه عفاف و حجاب برگزار شد و با تقدیر از برگزیدگان در بخش های مختلف امیدواریم ایجاد انگیزه برای تولیدات مرتبط در این حوزه صورت گیرد.
پرهیزکاری ادامه داد: در بخش نخست این جشنواره که با عنوان کتابخوانی نامگذاری شده بود، کتاب نقش و رسالت زن جلد اول -عفاف و حجاب در سبک زندگی ایرانی اسلامی، برگرفته از بیانات حضرت آیت الله العظمی خامنه ای برای مطالعه عموم روی سایت جشنواره قرار گرفت و علاقمندان با ورود به صفحه مخصوص آن در این مسابقه بزرگ شرکت کردند.
وی گفت: مهران ناصری، ملیحه رستمی و روناک پوراندخت در این بخش از مسابقه موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند.
معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین همچنین از تقدیر از فعالان فرهنگی در این جشنواره خبر داد و گفت: افرادی که در شبکه مجازی، کانال های مختلف و برنامه سازی  اقدام به تولید محتوا در حوزه عفاف و حجاب کرده بودند با ارسال آثار خود به بخش مسابقه جشنواره راه پیدا کردند و در این بخش صفحه اینستاگرامی محجبه با مدیریت مبین حسنی توانست رتبه نخست را کسب کند.
وی افزود: کانال ایتا با نام از لاک جیغ تا خدا نیز به دلیل انتشار محتوای مرتبط با عرصه عفاف و حجاب به مدیریت بدرالنساء ابراهیم پور توانست رتبه دوم این بخش را کسب کند.
معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین همچنین یادآور شد: وبلاگ عفاف نامه و نرم افزار اندرویدی چرا حجاب نیز به میدریت علیرضا فیض آبادی و محراب اسحاقی به ترتیب رتبه سوم و شایسته تقدیر را کسب کردند.
پرهیزکاری با اشاره به برگزاری مسابقه انتخاب بهترین کتاب در حوزه عفاف و حجاب نیز ناشران و مولفانی که تولیداتی در عرصه عفاف و حجاب یا موضوعات آموزشی، تربیتی، روانشناسی، تاریخی، فرهنگی، داستان کوتاه یا بلند، کودک و نوجوان داشتند نیز با ارسال آثار در این بخش از جشنواره شرکت کردند.
وی افزود: کتاب حجاب حریم پاکی ها به نویسندگی زهرا آذربایجانی از نویسندگان جوان استان قزوین رتبه نخست را کسب کرد و کتاب شیوه های ترویج حجاب از خدیجه گنجی و کتاب چرا حجاب اثری از سمیه آجرلو نیز به ترتیب رتبه های دوم و سوم را به خود اختصاص داد.
7388/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.