به گزارش ایرنا علی پرزحمت روز شنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در استانداری قزوین برگزار شد، افزود: همچنین تاکنون 100 مصوبه را در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان برای بازسازی و نوسازی صنایع استان به تصویب رسانده ایم.
وی اضافه کرد: تاکنون 691 فقره در خواست تسهیلات رونق تولید در بخش صنعت و کشاورزی در استان قزوین ثبت شده و 439 فقره مصوبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تصویب شده است.
پرزحمت گفت:تاکنون 196 فقره تسهیلات رونق تولید به مبلغ 2 هزار و 660 میلیارد ریال طی سال 97 در استان قزوین پرداخت شده است و استان قزوین در پرداخت تسهیلات رونق تولید از نظر تعداد پرداخت تسهیلات رتبه چهار کشور را دارد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و دبیر کارگروه تسهیل استان قزوین از گشایش سامانه ثبت نام توافق نامه بند الف تبصره 18 بین مقام عالی وزارت صمت، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و برخی بانکها از امروز خبر داد.
وی در ادامه گفت:براساس این توافق 200 هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش صنعت و معدن با سود 12 درصد در مناطق محروم و با سود 14 درصد در مناطق برخوردار پیش بینی شده است.
در ادامه جلسه به مشکلات 9 واحد در بخش های تولیدی ، صنعتی،خدماتی و کشاورزی در قالب کارگروه رفع موانع تولید رسیدگی و تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شد.
استان قزوین سه هزار و 600 واحد تولیدی دارد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.