ناصر شفیع آبادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به طرح های اشتغال روستایی به تفکیک دستگاه های اجرایی، افزود: جهاد کشاورزی مبلغ هزار و 160 میلیارد ریال برای اشتغال هزار و 602 نفر با 304 طرح ، میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان 98 میلیارد و 500 میلیون ریال برای اشتغال 246 نفر با 110 طرح ، حوزه صنعت، معدن و تجارت استان 181 میلیارد ریال برای اشتغال 641 نفر با 236 طرح، حوزه ورزش و جوانان یک میلیارد و 700 میلیون ریال برای اشتغال پنج نفر با 2 طرح و حوزه فناوری و اطلاعات 14 میلیارد ریال برای اشتغال 43 نفر با 52 طرح دریافت کرده اند.
این مسئول اضافه کرد: اعتبارات اشتغال روستایی استان در مرحله اول حدود 930 میلیارد ریال بود که خوشبختانه با عملکرد خوب استان بیشتر از سهم اولیه به میزان یک هزار و 480 میلیارد ریال جذب شد.
شفیع آبادی افزود: در مرحله دوم 830 میلیارد ریال اعتبار ابلاغ شده که صرفا برای دستگاه های حمایتی یعنی کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد شهید است و هم اکنون از طریق دستگاه های حمایتی و کارگروه های ملی اجرا می شود.
این مسئول گفت: هنوز اعتبارات مرحله سوم اشتغال روستایی ابلاغ نشده است و منتظر هستیم تا این اعتبارات بعد از نظر ناظر عالی به استانها ابلاغ شود.
وی افزود: به محض ابلاغ این اعتبارات از طریق جراید و رسانه ها اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت و از مردم انتظار می رود از طریق دستگاه های اجرایی برای دریافت این تسهیلات پیگیری کنند.
استان قزوین در سال جاری ایجاد 18 هزار شغل جدید را تعهد کرده است.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.