به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین، آیت ‌الله عبدالکریم عابدینی روز چهارشنبه در سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مسجد جامع نصرت‌آباد از توابع شهرستان البرز اظهار داشت: خداوند برتری زن و مرد را نسبت به یکدیگر به میزان برخورداری آنها از تقوای الهی مرتبط کرده و تقوای بیشتر را به معنای بصیرت، انسانیت، معرفت و شعور ایمانی بیشتر معنا می کند.
وی افزود: هر کسی که تقوای بیشتری دارد حقوق مردم و خانواده را بیشتر رعایت می‌کند و این به معنای ارزشمندی بیشتر انسان است و ارتباطی به جنسیت ندارد.
امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: در اسلام حمایت بسیاری از حقوق زنان صورت گرفته است و اگر کسی بگوید حقوق زن در اسلام نادیده گرفته شده است، تهمتی بیش نیست.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: قرآن و رسول گرامی اسلام (ص) بر خدمت به مادر و پدر تاکید کرده اند و باید متوجه این موضوع مهم بوده و به والدین خود احسان کنیم.
آیت‌الله عابدینی افزود: پیامبر (ص) درباره حضرت فاطمه زهرا (س) فرمودند ایشان سیده نساء عالمین هستند و تا قیام قیامت هر کجا زنی زندگی می‌کند، فاطمه (س) بزرگ و ولی او محسوب می‌شود.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.