به گزارش ایرنا، علی فرخزاد یکشنبه شب در نشست هماهنگی برای ساخت این مجموعه افزود: با توجه به اعتبارات محدود پروژه، ابتدا باید عملیات محوطه سازی طرح و استقرار ادوات جنگی باید انجام گیرد که با صرف کمترین هزینه بیشترین بهره برداری را خواهد داشت و پس از تکمیل محوطه در صورت تامین اعتبار مورد نیاز کار عملیات ساختمانی صورت گیرد.
وی موقعیت قرارگیری مجموعه را بسیار ارزشمند دانست و خاطر نشان کرد: این مجموعه که به مساحت پنج هکتار در جوار گلزار شهدای گمنام بوستان فدک در نظر گرفته شده به لحاظ توپوگرافی بسیار حائز اهمیت بوده و به دلیل همجواری با بوستان شهدا و چشم اندازهای دیدنی ازموقعیت های نسبی خوبی برخوردار است.
وی تصریح کرد: شهرداری ها در تمام امور عمرانی و فرهنگی استان مساعدت کرده اند اما در شرایط کنونی با توجه به کمبود اعتبارات و محدودیت شهرداری ها دیگر نمی توان انتظار داشت که شهرداری ها در ساخت مجموعه مذکور ورود پیدا کنند و باید تمهیدات لازم به منظور تامین منابع مالی طرح را اتخاذ کرد.
مجموعه فرهنگی دفاع مقدس که در جوار شهدای گمنام بوستان فدک در نظر گرفته شده شامل المان های دفاع مقدس،ادوات جنگی و آثار باقی مانده از شهدا خواهد بود.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.