به گزارش ایرنا، سردار پاسدار سیروس صابری روز جمعه در یادواره شهدای بخش بشاریات شهرستان آبیک که در مسجد 14 معصوم (ع) شهر خاکعلی برگزار شد،افزود: ایثار و شهادت فرهنگی احیا شده در کشور پس از انقلاب اسلامی است که باید به آن افتخار کنیم.
وی اظهار داشت: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در کشور حکمفرما باشد، دشمنان و مستکبران هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
جانشین فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران از شهدا به عنوان قهرمانان همیشه سرافراز کشور یاد کرد و گفت: جانفشانی ها و ایثارگری های شهیدان و خانواده معظم شهدا هیچ گاه از ذهن ملت مومن و ولایتمدار ایران پاک نمی شود.
سردار صابری با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، اظهار داشت: این انقلاب با همه توطئه های دشمنان و استکبار جهانی به برکت خون شهیدان و رهبری داهیانه امام راحل و در ادامه مقام معظم رهبری اکنون وارد پنجمین دهه از حیات خود شده است.
جانشین فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران با بیان اینکه انقلاب اسلامی منشاء مقاومت و حرکت ملت های آزاده و مسلمان بر علیه ظلم و ستم شده است،گفت: باید با تبعیت از ولی فقیه و ادامه دادن به راه شهدا از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی حمایت و حراست کنیم.
وی همچنین به خانواده شهدای حادثه تروریستی حمله انتحاری به اتوبوس جمعی از رزمندگان سپاه پاسداران در جاده خاش-زاهدان را تسلیت گفت و افزود: این حادثه تروریستی اقدام بزدلانه دشمنان پس از خلق حماسه عظیم 22 بهمن توسط مردم بود.
سردار صابری خاطرنشان کرد: دشمن با این اقدام کور و بزدلانه نمی تواند خللی در عزم و اراده ملت مومن و ولایتمدار ایران اسلامی برای حرکت در مسیر آرمان ها و ارزشهای انقلاب و نظام بردارد.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.