به گزارش ایرنا عبدالمحمد زاهدی روز چهارشنبه در مراسم افتتاح ساختمان جدید اداره کل تامین اجتماعی قزوین افزود: امروز پس از 40 سال از انقلاب اسلامی دشمنان تلاش می کنند نظام جمهوری اسلامی را که برگرفته از دین است ناکارآمد نشان دهند و مدیران باید با تبیین عملکرد دستگاه ها و سازمان های اجرایی نقشه های آنها را خنثی سازند.
زاهدی افزود: به عنوان مثال سازمان تامین اجتماعی با جمعیت زیاد تحت پوشش خود، خدمات بزرگی را به جامعه ارایه می دهد و در واقع یک اقدام انقلابی بزرگ در این حکومت محسوب می شود.
وی اضافه کرد: علیرغم همه کاستی ها، خدمات بسیار زیادی در حوزه رفاه و تامین اجتماعی طی چهل سال انقلاب اسلامی انجام شده که قابل مقایسه با گذشته نیست و دستاوردهای بزرگی در حوزه درمان،بیمه و سخت افزاری به دست آمده است.
زاهدی ادامه داد: با وجود تمامی خدمات ارایه شده، باز با نیازها و مطالبات جدیدی در جامعه مواجه هستیم و باید مداوم برای ارایه خدمات به شهروندان تلاش کرد.
وی ادامه داد: امروزه خدمات تامین اجتماعی علیرغم کاهش درآمدهای نفتی به طور متوازن حتی در دوردست ترین مناطق کشور توزیع شده است که نقش موثری در رفع محرومیت ها و توسعه عدالت اجتماعی ایفا می کند.
استاندار افزود: هم اکنون با توجه به شتاب گرفتن روند صنعتی شدن کشور و افزایش فرهنگ بیمه شاهد اهمیت روزافزون این سازمان در اداره امور کشور و اقبال عمومی جامعه هستیم.
زاهدی گفت: تامین اجتماعی سازمانی درآمدزا و هزینه بر است و خدمات آن با سایر سازمان ها که صرفا هزینه ای هستند متفاوت است و البته باید مطالبات آن نیز از سوی دولت پرداخت شود.
7388*6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.