به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز دوشنبه در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره عکس روستا و زندگی استان که در روستای پیریوسفیان برگزار شد، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی تنها به نابودی حکومت پهلوی منجر نشد بلکه نظام 2 هزار و 500 ساله شاهنشاهی را از تاریخ ایران حذف کرد.
زاهدی به مردمی بودن انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در تحلیل های سیاسی جهان نیز از انقلاب اسلامی به عنوان تحولی شگرف یاد می شود که در آن حضور مردم نقش بسزا و تاثیرگذاری داشته است.
زاهدی با بیان اینکه نباید از دستاوردهای بزرگ نظام به سادگی عبور کرد، افزود:همین که امروزه مردم جامعه به طور مستقیم و غیرمستقیم در انتخاب سرنوشت کشور نقش اساسی و سازنده دارند دستاورد بزرگی است و باید آن را تبیین کرد.
وی توسعه اقتصادی را مکمل توسعه سیاسی و اجتماعی دانست و تاکید کرد: امروز شاهد هستیم که تصمیم گیری ها در پایین ترین سطوح توسط دهیاری ها و شوراها گرفته شده و اجرایی می شود و این مساله از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است.
به گفته وی امروزه از بالاترین سطوح نظام یعنی ولایت فقیه تا پایین ترین رده های جامعه هر شخصی جایگاه ویژه ای برای ملت ایران دارد که به برکت انقلاب اسلامی و شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی به دست آمده است.
زاهدی با بیان اینکه تحریم ها چیز تازه ای برای ملت ایران نیست، گفت: مردم ایران از اردبیهشت ماه سال 57 همواره به صورت پررنگ و کمرنگ تحریم ها را تجربه کرده اند اما همچنان ایستادگی خود را در برابر زیاده خواهی استکبار حفظ کرده و بر آرمان های انقلاب پا برجا مانده اند.
استاندار قزوین گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بعد از شکست در تمامی دسیسه های خود از جنگ تحمیلی تا تحریم ها به برنامه ریزی های جدیدی روی آورده و برای ناکارآمد نشان دادن نظام تلاش می کنند.
زاهدی افزود: آمریکا پس از آنکه نتوانست به اهداف شوم خود در ابعاد سیاسی و نظامی دست یابد، برای ایجاد آشوب در منطقه اقدام کرد که با هوشیاری مسئولان و مردم برنامه ریزی های آنها در سوریه، یمن و عراق شکست خورد.
استاندار قزوین با بیان اینکه امروز رویکرد دشمنان از جنگ سیاسی به جنگ اقتصادی تغییر یافته است، اظهار داشت: ترامپ نه یک آدم سیاسی و نظامی بلکه یک تاجر است که برای انجام هرکاری در ابتدا منفعت آن را حساب می کند.
وی ادامه داد: رییس جمهور آمریکا امروز پول نفت ملت های مسلمان منطقه را به سلاح هایی تبدیل کرده است که برای کاربرد تمام آنها در منطقه نیروی انسانی وجود ندارد.
8054* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.