به گزارش ایرنا، این پایگاه با 2 هزار و 400 متر مربع مساحت،470 مترمربع زیربنا و 15 میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.
استاندار قزوین در مراسم افتتاح این پایگاه گفت:وجود این پایگاه ها امنیت خاطری برای رانندگان و مسافران است و هنگام بروز کولاک و حوادث جاده ای نقش موثری در خدمات رسانی به مردم ایفا خواهد کرد.
عبدالمحمد زاهدی اضافه کرد:این پایگاه ها خدمات متنوعی به مردم ارایه می دهند و احداث آنها در مناطق حادثه خیز ضروری و لازم است.
وی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت:بسیاری از دشمنان برای ناکارآمد نشان دادن نظام در این برهه حساس تلاش می کنند و باید با تلاش صادقانه برای خنثی کردن دسیسه های دشمنان اقدام کرد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین نیز در این مراسم گفت:امسال چهار پایگاه امداد و نجات قزوین در هفته دولت و سه مورد در دهه فجر افتتاح شد و هم اکنون تمامی پایگاه های موقت امداد و نجات استان به پایگاه های ثابت تبدیل شده اند.
حسن آصفی افزود: این پایگاه ها خدمات متنوعی به مردم ارایه می دهند و علاوه بر خطرات و حوادث جاده ای در بحران ها و شرایط خاص می توان از آنها برای اسکان مردم نیز استفاده نمود.
این مسئول با اشاره به کاهش تلفات جاده ای در قزوین علیرغم افزایش آمار در کشور اضافه کرد:یکی از دلایل آن جانمایی پایگاه ها،شناسایی نقاط حادثه خیز و تبدیل پایگاه های موقت به ثابت بوده است و اگر بتوانیم زمان حضور در سر صحنه حوادث را به زیر پنج دقیقه برسانیم قطعا شاهد کاهش بیشتر آمار تلفات در استان خواهیم بود.
شهر دانسفهان مرکز بخش رامند از توابع شهرستان بویین زهرا بوده و در 75 کیلومتری جنوب قزوین قرار دارد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.