فرمانده آماد و پشتیبانی مرکز نزاجا کشور گفت: ایران اسلامی در بالاترین وضعیت در جهان قرار دارد و از نظر نظامی، رتبه سیزدهم را در جهان دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، امیر بهروز عزیزی در حاشیه بازدید از اماکن و پروژه‌های ورزشی ، فرهنگی و آموزشی کوی سازمانی آمادگاه اصلی و عمومی شهرستان آبیک در گفت‌و گو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: طی 40 سال اخیر، اقدامات و کارهای بسیار زیاد و ارزنده‌ای در عرصه‌های مختلف انجام شده و در زمینه علمی و به ویژه نظامی ارتقای بسیاری یافته‌ایم.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح در اقتدار کامل به سر می‌برند، افزود: در تمام زمینه‌ها به خودکفایی بالایی دست یافته‌ایم که از جمله می‌توان به خودکفایی موشکی و زرهی اشاره کرد.

عزیزی اضافه کرد: در حال حاضر ایران اسلامی، در بالاترین وضعیت در جهان قرار دارد و از نظر نظامی رتبه سیزدهم را در جهان داریم که آمار قابل توجهی است.

این مقام نظامی بیان کرد: با توجه به امکانات و تجهیزات بالای نظامی، نیروهای مسلح در آمادگی بسیار بالایی قرار دارند و مردم باید بدانند که نیروهای مسلح آماده‌باش هستند و باید با اطمینان قلبی به زندگی خود ادامه دهند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.