علی پرزحمت روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به نزدیکی ایام پایانی سال، افزایش سفرهای زیارتی و سیاحتی و تقاضای بیشتر مردم نسبت به برخی از کالاها و خدمات انجام چنین طرح هایی کاملا ضروری است.
وی با اشاره به اهداف این طرح گفت: نظارت بر وضعیت بازار، کالا و خدمات به ویژه کالاهای پرمصرف و اولویت دار از جمله پوشاک، شیرینی و آجیل، کیف و کفش، گوشت مرغ، گوشت قرمز، لبنیات، میوه و تره بار و ... و جلوگیری از افزایش غیر منطقی قیمتها از جمله اهداف این طرح است.
پرزحمت با بیان اینکه 120 بازرس در این طرح مشارکت دارند، افزود: کلیه واحدهای صنفی موظف به رعایت قوانین نظام صنفی اعم از نصب برچسب قیمت بر روی کلیه کالاها،درج نرخنامه در واحد های ارائه کننده خدمات،صدور فاکتور رسمی معتبر دوبرگی به ازای فروش کالا و خدمات و رعایت سود قانونی کالا و نرخ های مصوب هستند.
وی اضافه کرد: برپایی فروش های فوق العاده، حراجی ها و سایر موارد مشابه باید صرفا با کسب مجوز از اتحادیه های مربوط، اتاق اصناف و با نظارت بازرسان سازمان صورت گیرد.
پرزحمت از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را با شماره 124 در میان بگذارند تا بازرسان سازمان در اسرع وقت به تخلفات رسیدگی کنند.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.