در این مطلب می خوانیم در روزهای گذشته توییتی از محسن رضایی ، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرمانده جنگ در دوران دفاع مقدس درباره عملیات کربلای چهار منتشر شد که در متن آمده بود که این عملیات برای فریب دشمن انجام شد.
این توییت انتقادات جدی و فراوانی را از سوی فعالان سیاسی و مجازی و حتی خانواده شهدا در پی داشت، عملیات کربلای چهار یکی از بزرگترین و پرهزینه ترین عملیات ها در طول هشت سال جنگ تحمیلی بود؛ عملیاتی که علی رغم گستردگی از چند هفته قبل لو رفته بود و حتی شواهدی از لو رفتن عملیات هم، به دست فرماندهان رسیده بود.
در قرائت های رسمی تلفات این عملیات را حدود هزار و در قرائت های غیر رسمی حدود هفت هزار شهید برآورد می کنند.
عملیاتی که محسن رضایی از آن به عنوان فریب یاد می کند، خانواده های بسیاری را داغدار کرد. رزمندگان توصیف بهتری از این عملیات دارند ، آنان که توانسته اند از آتشباران این عملیات جان سالم به در ببرند.
در این مطلب، فروردین امروز گفت و گویی با نجفعلی مشهدی یکی از رزمندگان غواص جنگ تحمیلی در خصوص ماجرای کربلای چهار داشته است.
تیتر اول این شماره فروردین امروز نیز با عنوان در قلمرو حیوانات وحشی ، ورود حیات وحش به حریم مسکونی را مورد بررسی قرار داده است.
در این شماره از فروردین امروز همچنین در مطلبی با تیتر قدرت نامرئی، مدیران زن قزوین از راه دشوار مدیریت گفته اند.
قصه تراژیک بانوان سالنی باز قزوین با تیتر فوتسال بانوان قربانی نبود اسپانسر، ضد تئاتر در خیابان های قزوین، واکاوی ساز و کار حمایت از تولید در قزوین با تیتر تسهیلات جان می دهد؟ و بررسی تحلیلی یک آمار با تیتر مرزی به نام فقر از دیگر عناوین این شماره فروردین امروز است.
هفته نامه فروردین امروز به مدیر مسئولی امیر رجبی در قزوین منتشر می شود.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.