به گزارش ایرنا صدیقه ربیعی روز دوشنبه در کارگروه تخصصی امر زنان و خانواده شورای راهبردی و سیاستگذاری دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی در حوزه زنان که در استانداری قزوین برگزار شد، افزود:امروز دشمنان به دنبال سیاه نمایی و ناکارآمد نشان دادن انقلاب به ویژه برای نسل های جوان هستند و باید با تبیین دستاوردهای انقلاب در حوزه های مختلف از تحقق اهداف دشمنان جلوگیری کرد.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با وجود تمامی مانع تراشی های دشمنان از جنگ تحمیلی و تحریم های ظالمانه و... دستاوردهای درخشان و ارزشمندی را طی 40 سال به ویژه در حوزه زنان داشته است که باید به نحو شایسته ای برای نسل سوم و چهارم انقلاب به تصویر کشیده شود.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین افزود: در این میان ایام دهه فجر بهترین فرصت است تا با استفاده از ظرفیت جشن ها و برنامه های مناسبتی، وحدت ملی را به نمایش گذاشته و دستاوردهای انقلاب را نیز تبیین کنیم.
ربیعی گفت: باید نگرش و اندیشه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و همچنین نقش زنان در انقلاب اسلامی به بهترین شکل ممکن برای دختران جوان تبیین شود.
وی گفت: مشاوران امور بانوان دستگاه های اجرایی استان باید دستاوردهای انقلاب را در سه بخش فرصت های زنان و بانوان، دستاوردهای انقلاب در حوزه زنان و نگرش امام و رهبر انقلاب نسبت به زن را احصا کرده و برای جامعه هدف تشریح کنند.
7388* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.